Ahad, 30 Disember 2012

we r gorgeous

lamak dah x bertemu ngan kwn lamak,
bok aritok jmpa gik lepas ari raya ya,
bkn senang nak jmpa kwn sama sekolah RENDAH dlok,
nasib ada fb plh mek org dpt bkontek blit,
mun kwn sekolah menengah,
ssh lalu nak jmpa blit.
sampey knek tok lom ada ku jmpa kwn sama sekolah menengah ku.
arap2 dpt jmpa gik lah,bestfriend time skolah dlok,
geng sama palak
kaki eskep,kaki buli,kaki kelae,segala kaki lah..
rindu time skolah ya eh..

hye!! thats me..;)
at esplanade miri..
bak kata kwn ku,"ijat gorgeous"
mun ada org laki kaco,
confirm aku lok d tgga cdak kwn ku lok,
sak tek biasa2 jak pun~ ;)

zia,aku n lia
tok kwn sama sekolah rendah ku dlok,
sama2 ngga muka time kecik dlok,
sama2 ngga muka bila dah besar mcm tok,
x sangka kan dpt temu blit..
cdak pdh aku masih mcm dlok,
muka x berubah gik dpt d kenal cdak..;)

 walaweh~ 
sak ati cdak ngga,
aku jak post uapa apa jak cya..
bak kata cdak
'kita kan gorgeous"
gorgeous lah sangat!!hahaha..~
aku,lia n nani..
nani ya lmk dah ku knal,
time gik kecik penah men sama,
nya diam dekat ngan mek org juak dlok..
dara dah kmk org..
bak kata kwn ku,x saba nggu antara mek org sapa yg kawen dlok..
nang ada nama ku terus klua..
haih! mcm ku ada boipren jak.
nak kawen apa boipren gik xda,
boh nak kawen tunang pun xpat..
x laku ku tok,
xda org maok,
mun ada kwn,tlg2 lah kenal kan ngan aku,
tp yg ok2 lah k,
jgn lah perangey mcm celake,
mun juak hati ku tok bkenan ow..~
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan